Sales Specialist

In by Charlotte Langenberg

  • Logistiek
  • Rotterdam

B&B Select

B&B Select is een professionele intermediair met focus op aandacht en kennis. Onze specialismen zijn Finance, Logistiek, Management, Staf en Ondersteuning.

Sales Specialist– 32-40 uur – Rotterdam

Ben jij een commercieel talent met een passie voor klantrelaties én digitale transformatie? Voor een internationaal opererende organisatie in de logistiek zoeken wij een Sales Specialist die klanten begeleidt in hun contractuele traject én het gebruik van innovatieve self-service tools stimuleert.

In deze veelzijdige rol verbind je commercie met digitalisering. Je bent het aanspreekpunt voor klanten, beheert contractuele zaken, promoot digitale oplossingen en levert een actieve bijdrage aan de verdere groei van de organisatie.

Het aanbod

  • Een marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • 26 vakantiedagen, 8% vakantiegeld én een 13e maand;
  • Pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • Volledige dekking van WIA en WGA-gap verzekering;
  • Collectieve zorgverzekering;
  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding;
  • Een inspirerende werkplek in hartje Rotterdam;
  • Ruimte voor ontwikkeling binnen een groeiende en innovatieve werkomgeving.

De organisatie

Onze opdrachtgever is een rederij met onder andere een mooi kantoor in het centrum van Rotterdam. Zij werken nauw samen met onder andere het kantoor in Antwerpen.

Wat ga je doen?

  • Je bouwt proactief aan klantrelaties, volgt leads op en werft nieuwe klanten via o.a. cold calling;
  • Je begeleidt klanten bij het gebruik van digitale self-service tools en biedt ondersteuning wanneer nodig;
  • Je bent verantwoordelijk voor contractbeheer: van offertes tot escalaties bij servicevragen;
  • Je promoot digitale platforms en ondersteunt interne teams bij het gebruik van systemen zoals CRM en andere tech-tools;
  • Je denkt mee over commerciële kansen en levert een actieve bijdrage aan procesverbetering en klanttevredenheid.

Wie ben jij?

  • Je hebt mbo+ of hbo werk- en denkniveau in een commerciële of logistieke richting;
  • Je beschikt over 2 tot 3 jaar relevante werkervaring binnen de logistiek of in een commerciële functie;
  • Je communiceert uitstekend in het Nederlands én Engels, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent resultaatgericht, analytisch en werkt graag met KPI’s;
  • Je bent creatief in het oplossen van problemen, flexibel ingesteld en een echte teamspeler;
  • Ervaring met CRM-systemen zoals Salesforce is een pré.

Interesse

Is dit voor jou de ideale functie? Solliciteer dan direct met jouw cv/motivatie!

Twijfel je nog of heb je aanvullende vragen?

Neem contact op via 010-4143366 of verstuur een berichtje naar info@benbselect.nl.

    Wij nemen contact met je op.

    Voeg hieronder je CV toe.