Sales Support Specialist

In by Charlotte Langenberg

  • Management
  • Dordrecht

B&B Select

B&B Select is een professionele intermediair met focus op aandacht en kennis. Onze specialismen zijn Finance, Logistiek, Management, Staf en Ondersteuning.

Sales Support Specialist | Fulltime | Dordrecht

Ben jij een echte regelaar met een passie voor sales? Krijg jij energie van klantcontact en zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt? Dan is deze functie als Sales Support Specialist écht iets voor jou.

In deze rol ben je de onmisbare schakel binnen het salesteam. Je ondersteunt de Accountmanagers en Area Sales Manager bij het hele verkoopproces: van offerte tot onboarding. Dankzij jouw inzet lopen processen soepel, worden klanten goed geholpen én blijft het overzicht bewaard.

Het aanbod

  • Werken in een dynamische, internationale omgeving met veel afwisseling;
  • Een betrokken en hecht team waar je écht op elkaar kunt rekenen;
  • De kans om klanten te helpen efficiënter te werken en impact te maken;
  • Een informele en gezellige werksfeer met korte lijnen;
  • Het beste van twee werelden: de cultuur van een klein team met de voordelen van een internationale organisatie.

De organisatie

Onze opdrachtgever is een onafhankelijke leverancier van mobiliteitsdiensten voor de wegvervoersector in Europa. Al meer dan 35 jaar bieden zij innovatieve en bewezen expertise in het leveren van uitgebreide mobiliteitsdiensten voor vervoerders in de regio.

Wat ga je doen?

  • Opstellen, opvolgen en verwerken van offertes en contracten;
  • Beantwoorden van klantvragen en zorgen voor snelle opvolging;
  • Onderhouden van klantrelaties en begeleiden van onboarding van nieuwe klanten;
  • Invoeren en up-to-date houden van CRM-gegevens;
  • Uitvoeren van compliance checks en aanvragen van kredietcontroles;
  • Prioriteren en beheren van de mailbox en serviceaanvragen;
  • Coördineren van after-sales support en ondersteunen van (externe) partners.

Wie ben jij?

  • Opstellen, opvolgen en verwerken van offertes en contracten;
  • Beantwoorden van klantvragen en zorgen voor snelle opvolging;
  • Onderhouden van klantrelaties en begeleiden van onboarding van nieuwe klanten;
  • Invoeren en up-to-date houden van CRM-gegevens;
  • Uitvoeren van compliance checks en aanvragen van kredietcontroles;
  • Prioriteren en beheren van de mailbox en serviceaanvragen;
  • Coördineren van after-sales support en ondersteunen van (externe) partners.

Interesse?

Is dit voor jou de ideale functie? Solliciteer dan direct met jouw cv/motivatie!

Twijfel je nog of heb je aanvullende vragen?

Neem contact op via 010-4143366 of verstuur een berichtje naar info@benbselect.nl.

    Wij nemen contact met je op.

    Voeg hieronder je CV toe.