Consolidation & Reporting Analyst

In by Charlotte Langenberg

B&B Finance

B&B Select is een professionele intermediair met focus op aandacht en kennis. Onze specialismen zijn Finance, Logistiek, Management, Staf en Ondersteuning. Voor een van onze opdrachtgevers in omgeving Alphen aan den Rijn werven wij een:

Consolidation & Reporting Analyst – Fulltime  – Alphen aan den Rijn

Als Consolidation & Reporting Analyst ben je verantwoordelijk voor het coördineren en beheren van het consolidatie- en rapportageproces van de groep. Je werkt nauw samen met finance collega’s in binnen- en buitenland om ervoor te zorgen dat de geconsolideerde financiële rapporten accuraat en tijdig worden opgesteld. Daarnaast ben je betrokken bij de implementatie van verbeteringen in het rapportageproces en draag je bij aan het waarborgen van naleving van relevante accountingstandaarden. Ook draag je bij aan diverse (Europese) projecten en waar nodig verleen je support aan de (lokale) finance teams. Je rapporteert rechtstreeks aan de CFO Europe.

Aanbod

  • Functie voor de lange termijn bij een groeiende internationale organisatie;
  • Bruto maandinkomen van in de range €4.000-€5.000 op basis van een fulltime dienstverband (afhankelijk van leeftijd en ervaring);
  • 25 vakantiedagen;
  • Genoeg mogelijkheid tot doorgroei en ontwikkeling;
  • Enige mogelijkheid tot hybride werken;
  • Een informele en gezellige werkcultuur.

De opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een medisch gespecialiseerd bedrijf met een productie en distributie functie en heeft vestigingen in 13 Europese landen. In Nederland werken ongeveer 100 collega`s.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Leiden van het consolidatieproces en zorgen voor nauwkeurige en tijdige financiële rapportages;
  • Identificeren van mogelijkheden voor procesverbeteringen en implementatie van efficiëntie-verbeteringsinitiatieven;
  • Samenwerken met interne belanghebbenden om ervoor te zorgen dat alle financiële gegevens correct worden vastgelegd;
  • Naleving van internationale en nationale accountingstandaarden incl. ESG;
  • Ondersteunen bij implementatie van nieuwe financiële systemen en technologieën;
  • Ondersteuning bij diverse Europese projecten.

Functievereisten:

  • Een afgeronde financiële opleiding (HBO/WO, bijvoorbeeld Accountancy, Bedrijfseconomie);
  • Minimaal 3 jaar relevante ervaring in financial reporting en leiden dan wel managen van internationale financial audits;
  • Kennis van IFRS;
  • Ervaring met Netsuite en Google Looker is een pré;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Kennis van de Duitse en/of Franse taal zijn een plus.

Klinkt dit interessant?

Is dit voor jou de ideale functie? Solliciteer dan direct met jouw cv!

Twijfel je nog of heb je aanvullende vragen?

Je kunt contact opnemen via 010-4143366 of een berichtje sturen naar info@benbselect.nl Dan helpen wij je graag verder!

Aan jou de keuze!

    Wij nemen contact met je op.

    Voeg hieronder je CV toe.