Customer Service Medewerker

In by Charlotte Langenberg

  • Management
  • Dordrecht

B&B Select

B&B Select is een professionele intermediair met focus op aandacht en kennis. Onze specialismen zijn Finance, Logistiek, Management, Staf en Ondersteuning.

Customer Service Medewerker – 40 uur – Regio Dordrecht

Ben jij een klantgerichte en communicatief sterke professional met oog voor service? Voor een internationale dienstverlener in de mobiliteitssector zoeken wij een Customer Service Medewerker die de schakel vormt tussen klant, sales en interne afdelingen.

In deze veelzijdige rol ben jij hét aanspreekpunt voor klanten in binnen- en buitenland. Je ondersteunt bij contracten, aanvragen, klantmutaties én speelt een actieve rol in het optimaliseren van de klantbeleving.

Het aanbod

  • Een dienstverband van 40 uur per week;
  • 8,33% vakantiegeld, 25 vakantiedagen en reiskostenvergoeding (€ 0,23 per km);
  • Pensioenregeling, opleidingsmogelijkheden en extra’s zoals een fietsplan en fitnessregeling;
  • Mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken (na de inwerkperiode);
  • Een moderne werkplek met uitzicht op het water, voorzien van lounge, dartbord, tafelvoetbal en regelmatige teamactiviteiten zoals borrels, BBQ’s en een kerstfeest.

De organisatie

Onze opdrachtgever is een onafhankelijke leverancier van mobiliteitsdiensten voor de wegvervoersector in Europa. Al meer dan 35 jaar bieden zij innovatieve en bewezen expertise in het leveren van uitgebreide mobiliteitsdiensten voor vervoerders in de regio.

Wat ga je doen?

  • Je activeert tolcontracten en vraagt On Board Units (OBU’s) aan voor klanten in Europa;
  • Je verwerkt klantgegevens en stemt af met collega’s in het buitenland;
  • Je beantwoordt klantvragen telefonisch en per e-mail;
  • Je ondersteunt de salesafdeling bij contractafhandeling en kredietchecks;
  • Je coördineert tussen klanten en interne teams en denkt mee over verbetering van service;
  • Je draagt bij aan het vergroten van klanttevredenheid en verkoop van aanvullende diensten.

Wie ben jij?

  • Je hebt ervaring in B2B klantcontact, bij voorkeur in de transport- of dienstensector;
  • Je beheerst Nederlands en Engels uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent nauwkeurig, zelfstandig en werkt gestructureerd;
  • Je bent klantgericht, denkt in oplossingen en weet helder te communiceren;
  • Je bent digitaal vaardig en bekend met systemen zoals MS Office, CRM en rapportagetools;
  • Je bent beschikbaar voor 40 uur per week.

Interesse?

Is dit voor jou de ideale functie? Solliciteer dan direct met jouw cv/motivatie!

Twijfel je nog of heb je aanvullende vragen?

Neem contact op via 010-4143366 of verstuur een berichtje naar info@benbselect.nl.

    Wij nemen contact met je op.

    Voeg hieronder je CV toe.