Financieel Medewerker

In by Charlotte Langenberg

B&B Finance

B&B Select is een professionele intermediair met focus op aandacht en kennis. Onze specialismen zijn Finance, Logistiek, Management, Staf en Ondersteuning. Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een:

 

Financieel medewerker (Medior) – Fulltime (32 uur minimaal) – Barendrecht

Als Financieel Administratief Medewerker ben jij verantwoordelijk voor een nauwkeurige en efficiënte financiële administratie. Je werkt in ons finance team in ons splinternieuwe kantoor in Barendrecht, waar je samen met 5 finance collega’s zorgt dat facturen, betalingen en grootboekadministratie kloppen. Je bent aanspreekpunt voor collega’s en klanten bij financiële vragen en draagt actief bij aan een soepel verlopende administratie.

Aanbod

  • Afwisselende baan met lange termijn perspectief;
  • Een bruto maandsalaris tussen de €2.600,- / €3.700,- bruto per maand op fulltime basis;
  • Uitstekende secundaire voorwaarden waaronder een goed pensioen;
  • 25 vakantiedagen en 8.33% vakantiegeld;
  • Mooi ingericht nieuw modern kantoor in Barendrecht;
  • Veel mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Debiteuren- en crediteurenbeheer;
  • Afhandelen en verwerken van inkoopfacturen;
  • Grootboekadministratie en bankafschriften verwerken;
  • Voorbereiden van betalingen;
  • Assisteren bij maandafsluitingen;
  • Contact met klanten over openstaande facturen;
  • Ondersteunen van collega’s met financiële en administratieve vragen;
  • Opstellen en indienen van btw- en ICP-aangiftes.

Gewenst profiel:

  • Minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels, in woord en geschrift;
  • Ervaring met MS Office (met name Excel) en financiële software;
  • Accuraat, cijfermatig sterk en proactief;
  • Communicatief vaardig en klantgericht;
  • Als Financieel Administratief Medewerker ben je een teamspeler die ook zelfstandig kan werken;
  • Ervaring met btw- en ICP-aangiftes is een pré;
  • Enkele jaren ervaring en klaar voor een volgende stap als medior.

Over het bedrijf

Onze opdrachtgever is een brede logistieke dienstverlener actief in 16 landen en een Hoofdkantoor in België. In Nederland zijn zij aanwezig op 5 locaties en wordt in oktober 2025 het nieuwe hoofdkantoor NL in Barendrecht geopend. Het finance team bestaat uit 5 collega`s en er wordt ingezet op breed uitdagende takenpakket en ontwikkeling.

Interesse

Is dit voor jou de ideale functie? Solliciteer dan direct met jouw cv/motivatie!

Twijfel je nog of heb je aanvullende vragen?

Neem dan contact op via 010-4143366 of mail naar info@benbselect.nl

Aan jou de keuze!

    Wij nemen contact met je op.

    Voeg hieronder je CV toe.