Medewerker service- en stookkosten

In by Charlotte Langenberg

  • Financieel
  • Woerden

B&B Finance

B&B Select is een professionele intermediair met focus op aandacht en kennis. Onze specialismen zijn Finance, Logistiek, Management, Staf en Ondersteuning.

Medewerker service -en stookkosten | 28 tot 36 uur | Woerden

Wij willen graag dat onze bewoners correct en tijdig hun afrekening service- en stookkosten ontvangen. En dat is ook wat zij van ons verwachten. Ben jij een nauwkeurige en cijfermatig sterke professional? En zoek je een rol waarin je écht impact maakt op het servicekosten-proces binnen een dynamische organisatie? Vind je het leuk om vraagstukken op dit specialistisch en complexe onderwerp tot in detail uit te zoeken en de processen nog beter in te richten? Dan is deze organisatie op zoek naar jou!

Aanbod:

  • Een bruto maandsalaris tussen de € 3.537,- en € 4.444,- bruto op basis van een 36-urige werkweek (schaal G CAO Woondiensten) + een eindejaarsuitkering van 4%;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • De mogelijkheid om hybride te werken;
  • Reiskostenvergoeding, laptop en telefoon;
  • Een loopbaanontwikkelingsbudget van € 900,- per jaar (bij een fulltime dienstverband).

Jouw verantwoordelijkheden zijn onder andere:

  • Beheren en verwerken van de servicekostenadministratie;
  • Zorgdragen voor tijdige en correcte afrekeningen voor bewoners;
  • Verzamelen, controleren en analyseren van data zoals kosten, meterstanden en verhuur-/onderhoudsgegevens;
  • Toepassen van wet- en regelgeving bij service- en stookkosten;
  • Ondersteunen bij financiële rapportages en bijdragen aan procesoptimalisatie;
  • Berekenen van voorschotten en kosten per complex; coderen van facturen van leveranciers en aannemers;
  • Controleren en corrigeren van grootboekrekeningen en woningmutaties;
  • Periodiek controleren van verdeelsleutels per cluster;
  • Bespreken van afrekeningen met collega’s van sociaal beheer en zorgen voor correcte communicatie richting bewoners;
  • Meedenken over procesverbeteringen binnen de geautomatiseerde afreken- en facturatieprocessen;
  • Beantwoorden van vragen van bewoners, collega’s en externe partijen met een klantgerichte houding.

Gewenst profiel:

  • Je beschikt over een afgeronde mbo-opleiding in een financiële richting (bijv. bedrijfsadministratie, accountancy);
  • Ervaring met en kennis op het gebied van servicekosten, financiële processen en het uitvoeren van complexe berekeningen;
  • Kennis van relevante wetgeving met betrekking tot de Woningwet en het Huurrecht Huurrecht of de bereidheid om deze kennis eigen te maken;
  • Een proactieve, zorgvuldige en klantgerichte houding en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

De opdrachtgever

Samen met zo’n 200 collega’s bouwt het bedrijf aan een gezonde en ambitieuze organisatie die verantwoordelijkheid durft te nemen in de huidige krappe woningmarkt. Het bedrijf verhuurt 17.000 woningen die verdeeld zijn over de gemeenten IJsselstein, De Ronde Venen, Montfoort, Woerden en Utrecht.

Interesse

Is dit voor jou de ideale functie? Solliciteer dan direct met jouw cv/motivatie!

Twijfel je nog of heb je aanvullende vragen?

Neem dan contact op via 010-4143366 of stuur een berichtje naar info@benbselect.nl

Aan jou de keuze!

    Wij nemen contact met je op.

    Voeg hieronder je CV toe.